Dostava i reklamacije

Sve Vaše narudžbe prosleđujete nama klikom na ikonicu „pošalji“ u Vašoj korpi. Obrađujemo ih na sledeći način:

- ukoliko plaćate avansno uplatom na naš račun, robu možete preuzeti na našoj adresi (Harambašićeva br. 3, Subotica) ili Vam robu šaljemo u roku od 2-5 radna dana od datuma uplate

- u slučaju da ste se odlučili za plaćanje pouzećem, robu Vam šaljemo u roku od 2-5 radna dana, a plaćate pri preuzimanju

Dostavu vršimo službom „BEX“ uslugom danas za sutra, ukoliko nije drugačije naznačeno. Ako želite hitnu pošiljku, potrebno je da to dodatno saopštite putem e-maila: info@decorline.rs

Naše cene na vebsajtu predstavljaju cenu proizvoda. U to nije uključena cena dostave robe na Vašu adresu. Cena dostave po cenovniku BEX-a.

Troškove dostave snosite Vi kao kupac i plaćate ih kurirskoj službi po njihovom cenovniku. Oni će Vam za izvršenu uslugu ispostaviti odgovarajući račun. Cena dostave zavisi od težine paketa. Više o cenovniku kurirske službe pročitajte ovde.

Politika reklamacija je nešto što mora da postoji da bismo zakonski poslovali. Sastavljena je sa dobrom namerom, a da zaštiti i kupca i prodavca:

- Savetujemo Vam da ne primate pakete koji su oštećeni. Ako je proizvod koji ste kupili bio oštećen prilikom transporta, potraživaćemo naknadu od pošte/donosioca, a Vama proizvod zameniti.

- Ukoliko primite oštećeni proizvod, molimo Vas da nam se obratite putem e-maila. Svi lomovi i oštećenja moraju biti prijavljeni e-mailom u roku od 24 sata. U tom slučaju, spakujte oštećeni proizvod kako je i bio u originalno pakovanje, sa računom i pošaljite nam natrag.

Vratićemo Vam novac (vrednost proizvoda) ili izvršiti zamenu proizvoda novim. Novac vraćamo u roku od 3 radna dana po prijemu oštećenog reklamiranog proizvoda.

-Ukoliko želite da vratite kupljeni proizvod iz ličnih razloga to ste u mogućnosti u roku od 5 dana od prijema. Vraćeni proizvod mora biti u novom i nekorišćenom stanju. Mora biti spakovan u originalno pakovanje i tako vraćen zajedno sa računom.

Svi vraćeni proizvodi će biti pregledani da proizvod nije korišćen.

- Roba koju nam vraćate je Vaša odgovornost dok ne stigne do nas i ne možemo mi preuzeti odgovornost za izgubljenu ili oštećenu robu. Za to biste trebali da teretite službu kojom robu šaljete. Iz ovog razloga Vam toplo preporučujemo da, zbog sopstvene zaštite, robu vraćate osiguranom pošiljkom ili pošiljkom koja se može pratiti.

Sve troškove poštarine za vraćanje robe iz ličnih razloga snosite Vi, kao kupac.

- Novac će Vam biti vraćen u roku od 3 radna dana od potvrde prijema i pregleda vraćenih proizvoda.